Showing posts with label movie. Show all posts
Showing posts with label movie. Show all posts

500 Days Of Summer


It's a cute movie, but not THAT good. Didn't make me cry though, but made me smile. A whole lot. Not worth going to the movies for it. Download aje!

Anyway, bila habis je tengok movie tu, rasa macam... you know... "Maybe he's not the one I was looking for".

So Scabbers, sila STOP obsessing over him!

~~~~~~~~~~~~~~~~

I need a new pair of Clarks. The one I'm wearing has worn off. Like, seriously. This is totally an emergency! Kalau nak hadiahkan, please do so. Coz aku takdak duit. =(

Movies Or Adik Hensem?


Cerita yg "sick". Dari mula, scene baby dia mati, sampai last.. minah Esther ni dress up for her father.. semuanya sick. Dan yg penting, menyakitkan hati. Ingatkan cerita ni pasal budak yg kena rasuk hantu, or evil macam cerita Unborn ke hape tuh. Rupanya cerita orang normal yg tak normal. Surprisingly I didn't fall asleep, walaupun cinema tu sejuk dan aku dalam keadaan kekenyangan selepas melantak Empal Sapi, jus tembikai & alpokat @ Wong Solo bersama kawan2 ex-IMU earlier.

Siapa2 yg bercadang nak amik anak angkat tu, dinasihatkan agar menonton filem ini terlebih dahulu. Ia akan membuka mata dan minda anda terhadap perkara ini. Ok gak la citer nye, takde la best gile dan takde la tak best langsung. 3 bintang kot.

Sabtu malam pula pegi menonton Gamer. Mula2 rasa macam tak best dan taknak tengok walaupun ada Gerard Butler, tapi siang sebelum tu watched the trailer dan dapat tahu si Dexter pun belakon gak. Dexter the serial killer cum police officer - Michael C. Hall nama sebenarnya. Maka terus je paksa Nurin ikut, since nak tgk movie kol 11mlm.. dah lewat takleh gi sorang. Heheh..

Hah memang worth my RM9. Bukan je my two fav men belakon, tapi ada Milo (Peter Petrelli from Heroes) and Jake (taktau the real name, Jake is his character dalam CSI: Miami). Aku rekemen la korang pi tgk citer nih, tapi make sure jangan bawak budak bawah 18 tahun, or if korang perempuan.. jgn pi tgk waktu kuar dating dgn lelaki gatal. Initially I wanted to go watch dgn my friend Zul, tapi tak jadi. Nasib baik la.. kalau tak mmg awkward lah suasana nye nanti.

Banyak sex-related scenes, esp masa dalam "Society". Bila dia tunjuk "Slayers", maka pembunuhan kejam pula akan berlaku sebab ia merupakan game perang2. Hehehe.. Jalan cerita nya agak similar to Death Race, which I love. And so, this movie aku suke gak la. Boleh beli DVD pirate nye nanti.

Kesimpulannya, aku pi tgk wayang semata2 sebab nak jenguk adik comel yg jaga counter ticket. Malam Sabtu tu ntah kenapa nervous nak mampus, dah nak pegi kat counter dia.. dia pun dah ready nak terima tapi at the last second aku pi pusing ke counter budak pompuan sebelahnya. Isk isk. Bodo giler rasa, tapi I neves la dik! U tu hensem sangat!

;)

Transformers : Revenge of The Fallen


Now THAT's a sequel! Best gila! Next week nak pi tgk dengan another bunch of friends pulak. =)