Tuesday, May 23, 2006 0 Comments A+ a-

Pasti
Ning

Sayang...
Kehadiranmu di sisi
Indah dan bererti
Menyinari hidupku kini

Diri...
Tidak kekosongan lagi
Cinta kita kan bersemi
Tiada lagi rasa sangsi

Bisikan cinta
Darimu setia
Ku yakin kita kan bersama
Mengecapi bahagia

Jalinan mesra
Kita berdua
Ku yakin cinta kita ini
Untuk sehidup semati

Alunan melodi
Terasa kini
Naluri hati ku berkata
Pasti....

~ Oldskool beb!!!! ~

Gua suka lagu nih. Walaupun telinga gua sedang mendengar Deep Purple, Prodigy, P.O.D dan yg sewaktu dengannya... tapi lagu yg tertera di atas tetap menjadi pojaan hati gua! Yeay!!
Oh dan siler jangan silap tapsir. Lagu tu takde kaitan dengan love life aku yg tak wujud itu. Hanya berkaitan dengan kejiwangan diri ini. Ngeh ngeh ngeh....

* Eh... ada manager/consultant baru dok dalam bilik kat blakang aku nih? Sape ek? Apsal takde org kenalkan? PNC kot. Hahahahahahahahahhahaa. Ermmm...tapi apsal bukan Carl? (Ahaks..sempat menggatal lagik!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oh Abang Carl...! * Membuat dreamy face sambil kelip2 mata *

Tapi biler dia datang dekat, tgk dia betul2... ushar atas bawah, depan blakang... aku rasa... ermmm... takde la cam hensem bebenor. Maybe pasal dia tinggi, putih dan suaranya dlm telefon yg agak men-teruja-kan aku.... pasal tu terus dalam pala otak aku dah set aku suke dia. Ahahahahahah... statement!!!!

Memandangkan pala otak aku takleh nak grasp kerja pada harinih (unlike yesterday... pala otak aku rasa cam nak terpecah, mata aku dah nampak double) maka aku ada lah masa untuk meng-compare-kan orang2 disekeliling aku. Dan aku rasa la.. Abg Sperm kite tuh still no. 1 la. Aku tulis ni bukan saje2 nak mengampu suruh dia masakkan aku pasta-bercampur-sayur2an-yg-lazat-macam-haritu (hint hint!) ok! Datanglah manager yg botak ala mat salleh, the 2 Sivarajah consultants, COO yg drive BMW sekalipun... takbley lawan engko la.

Eiiii... Kalau Abg Sperm baca la post ni, aku rasa by now dia dah kembang, s e k e m b a n g -k e m b a n g tulisan ni. Aku dah puji tahap cipan ni kan, takde ke niat dihati nak belikan kasut Stuart Weitzman ke.. Nine West pun jadik ler! Bleh aku bergaya2 di pejabat. Kehkehkeh.

Eh dahler dahler. Aku nak cuba konsentret wat keje nih!!!