Thursday, December 30, 2004 0 Comments A+ a-

Bosannya hari ni takde kawan di alam cyber. Anom did email me, tapi cam serious je bunyik. Pastu 2 email je, pastu dah. Fizah pun takde email cerita2 today, only forwarded emails. And Lan, dah cuti. Agaknya mlm tadi dah sampai Seremaban dah kot.. Jadiknya dah 1000++ kali tekan refresh kat Yahoo! tetap takde perkataan New Mail ! yg ditunggu2 itu. *sigh*

Current Hot topic: Tsunami.
Terlalu ramai yang mati, aku rasa cam tak sangka, macam tak dapat diterima oleh kepala aku. Sedih bila tengok berita mengenai nya kat berita atau akhbar. Bila dilihat dan difikirkan, terasa insaf. Apa yang berlaku tu satu petanda. Tapi kenapa aku masih berlengah untuk insaf?
Banyak sangat setan yg dah bersarang kat kepala aku?
Kenapa aku suka melengah2 kan keinsafan?
Aku malu?
Malu dengan apa?
Aku rimas dengan keadaan sekarang ni. Tolong la bagi penampar hebat sekali kat aku, biar aku sedar. Aku segan nak kata, memandangkan aku sendiri pun masih tonggang terbalik lagi.. tapi marilah kawan2 sumer.. marilah kita kembali ke pangkal jalan.