Tuesday, August 19, 2008 2 Comments A+ a-

Ape org pompuan citer dalam surau?

- Perihal anak2 dan keluarga
- Kerja

Itu dua topic yg slalu aku dengar kat surau sini. Kalau aku dgn Dee masuk, akan timbul lah topic kat-mana-nak-makan-mlm-ni, shopping, gossip pasal gf-bf ala The Hills.

Kalau aku pegi dengan kakak ofis sebelah ni, kami akan bercerita tentang traveling. Sebab kalau dia citer pasal husband dgn anak dia je aku tatau nak jawab ape. Tapi haritu kakak ni citer hantu kat ofis plak. Cis!

2 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
9:04 PM delete

kat opis bain member fai ada hantu siap tolong tutupkan suiz lampu lagi bila nak balik... opis ko hantu dia berbudi bahasa mcm tu tak? cuba ko try2 tanya dia kalau terjumpa nanti..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:09 AM delete

wah baiknye hantu tu... kat ofis aku tak penah lak ada ape2. tp kat ofis akak tu (selang 2-3 ofis dari aku), dia main bukak-tutup pintu, dgn printer. tak budi bahasa sgt kot..

Reply
avatar