Perasaan Saya

Wednesday, November 03, 2010 3 Comments A+ a-

Saya rasa hendak hempaskan sesuatu. Baling, campak, buang, pijak, pecahkan, koyakkan.. dengan sepenuh hati. Tembak sesuatu sehingga ia berkecai tak boleh disatukan lagi. Lepastu mandi dengan air sejuk bersama sabun mandi yg wangi dan syampoo yg lembut dan menyegarkan.

Kemudian pegi ke tepi pantai yg sunyi dari orang ramai, seorang diri, menangis semahu2nya. Sampai kering air mata. Lepastu balik rumah, turn off all the lights, layan funny movie dan ketawa terbahak2 sambil minum Coke. Last skali tidur dengan nyenyak selama 12 jam.

Sekian.

3 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
1:57 PM delete

Wow, that's cool! Kalau betul boleh buat macam tuh. Baik buat sekarang sebelum berkahwin dan ada anak-anak.

Anyway, aku bleh mandikan dengan air sejuk tuh :D

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
1:59 PM delete

Bila aku cakap update bukan update dengan benda-benda depressing mcm ni.. Hehe..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
3:49 PM delete

Hafezh: ye, dalam masa terdekat ni. takpela, saye suke mandi sendiri ;)

Pizli: aku takleh nak pikir mende lain. sbb tu jek yg ada dlm pata otak aku skang. hehe

Reply
avatar