Monday, July 19, 2004 0 Comments A+ a-

Confirm aku dah demam. My weekend at home was filled with watching re-runs of Diary Akademi Fantasia and Trek Fantasia. Default channel now is Channel 15 and Channel 4 (Astro Ria). My 2-year old nephew and his 4-year old sista pun dok mengadap. Mummy, Mak Dah and Pak Tan pun sama! The whole family is now addicted. Kita semua dah demam.
 
Saturday credit habis RM5 demi mengekalkan Farah dalam AF2. Cukup tak puas hati sebab Mas still stay lagik. Nurul pun sama. But my favourite tetap Zahid. But the voice I like best is Farah, Linda and Bob. Best. Yang paling saiko nye... bangun pagi tadi kepala bleh teringat terus kat AF. Ekekekeke... adekah aku saiko? Oh tidak... aku cuma "dah demam".
 
Anyways agak ngantok sekarang ni. Akibat tengok re-run of the 5th concert. Zahid punye pasal la nih. Aduhai.... Alhamdulillah la pagi tadi aku selamat menyampaikan diri aku ke KL nih.