Friday, July 23, 2004 0 Comments A+ a-

Semalam exam English kat UM. Punye la jauh nak sampaikan ke bangunan tu.. sib baik jumpa jugak. Pagi tu nervous nak amik exam, gi beli pensel pun bleh menggigil2. Sib baik la brader 7 eleven tu tak tegur. Kalo tak mmg malu! Hehehehe...

Pastu dah lepas settle antar Farah balik, aku pun mula la kerja2 mengemas bilik... vacum, sapu, spray, habis ler semua... oh lipat baju still pending aaa.. ekekekek.. tapi yg aku cukup geram kan... aku punye la niat baik gi basuh kipas..pastu aku tak perasan ade screw satu hilang! Aduhai.. kipas murah, jadik takleh nak pasang dah kipas aku tu. Lahabau betul la... membuatkan aku tensen kat diri sendiri!

Malam tu Lin ingat nak masak, dah siap2 pegi beli ayam semua, tetiba member aku Fizah nak datang, member Lin si Wati pun nak betandang jugak. Pastu kerja2 memasak pun diberhentikan la sbb Lin dah malas nak masak...ye ler..org dah jumpa kawan... pastu aku ngan Fizah pun decide nak gi makan McD kat belakang umah tu.. pastu jumpa la Herry sekali. Dia citer la this week AF susah dia nak buat lighting la ape la.. mamat sorang tu kerja untuk AF. Stage crew aaa..

~Isk..laki orang ni menggugat keimanan aku le plak~


Pastu Fizah balik la umah aku nak amik keta dia. Tersambung la pulak bergossip. Mak aihhhhh banyak nye berita baru yg sampai kat teling aku... rupanya ade la kawan baik sorang tu dah berkapel dah dengan member lama dia.... amboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nak berahsia dengan aku!!!! Dah ler balas dendam haritu. Geram nih. Aku geram!! Heheheh.. last2 dia mengaku gak lepas aku msg dia bebanyak kali mlm tadi. Hahahahaha.. jadik sekarang tinggal la aku ngan Anom. Cik Anom ni pun bukan leh caye. Tetau kang ade je kuar dengan budak ofis la.. kawan baru la.. Isk isk.. maka aku la bertakhta. Hahahahah.. *jgn mara yek Nom! Utang aku ngan ko tak bayo lagik...ekekek* Pastu aku ngan Fizah pun sembang dan sembang dan sembang.. bukak la balik citer dia ngan ex dia dulu... citer sana sini sampai habih brape jam aku dok dalam keta ngan dia. Hehehe..seronok la plak.. ye la.. bebudak 3 org tu selalu ler kuar sama2.. jadik slalu la bercerita.. aku ditinggalkan.. sape la aku.. *sob sob!*

Pastu ni gambar masa kitaorg celebrate birthday Muza kat Bagan Lalang haritu. Buat surprise kat Muza pastu last2 dia lak buat surprise balik kat kitaorg! eheheheh...


The original 4. Ni la kitaorg 4 orang rakan sebilik masa kat college dulu.




Nih plak rakan baik *ahem* birthday girl.