Tuesday, January 04, 2005 0 Comments A+ a-

Kecewa!




Itu la perasaan aku bila menonton football match malam tadi. Masa 2nd half tu cam senang2 je Indon masukkan gol. Isk isk. And the Malaysian players asyik jatuh, cedera, golek2 atas rumput. Itu aje yg aku nampak. And today, everybody's talking bout it. Bangun pagi tadi tgk MHI kat TV3, discuss pasal match malam tadi. Beli sok kabo, baca kekecewaan Malaysian. Datang ofis, citer lagi. Baca blog kawan2 sumer pun citer yg sama. Aisehmen...ni 1st time aku menonton perlawanan bola sepak yg dimainkan oleh team Malaysia, dan aku telah dikecewakan. Semangat yg diberikan oleh penyokong punye la giler2...tapi permainan di tahap yg...ermm..ntah eh..tapi cam tak best la pada aku.. heheheh..

*Picture taken from Berita Harian Online: Malaysia gagal ke final Piala Tiger*