Monday, January 03, 2005 0 Comments A+ a-



Picture of a trader in Bandar Aceh (Taken from The Star: "Tremors usher in New Year"). Bagi aku gambar ni agak sedih jugak... Antara beribu2 manusia yg kehilangan mata pencarian. Dalam paper Mail haritu pun ada cerita pasal org2 Sri Langka yg urge the tourists to come back sbb tanpa tourists, takde makan la mereka. Semalam dalam berita tak sampai hati tengok nelayan2 kat Malaysia yg tak boleh sambung kerja. Oleh itu (cewah) marilah kita bersama2 menghulurkan sumbangan ikhlas untuk mangsa2 tsunami 26 Disember yg lalu.



Gambar ni plak menakutkan aku (Taken from Berita Harian: "Bantulah Aceh: Syed Hamid rayu rakyat Malaysia derma untuk mangsa di negara lain"). SEBUAH kapal kargo terbalik akibat dipukul ombak
besar di Meulaboh, barat Aceh. Aku takut sbb aku mmg takut laut dalam, aku takut melihat kapal besar dalam laut dalam dan aku juga takut hari akan berakhir.