Monday, March 28, 2005 0 Comments A+ a-

Sebelum tido last night aku teringat kat dia. Bangun pagi tadi pun dia la org pertama dalam pala otak aku. Apsal? Pasal dia membuatkan aku SANGAT MARAH. Eeeee...geramnye!!!!!!!!! Geram GeRaM G.E.R.A.M!!!!

Tertido katanya. Maybe betul la...tapi apsal la tak geti contact aku balik? At least miskol pun jadikla. Isk isk isk. Apesal la dia tak geti nak cakap ngan aku. Cakap aje la!! Itu pun takbleh. Macam la malu sgt ngan aku. Macam la menda tu rahsia sangat. Padahal ade menda yg jauh lebih rahsia dari tu pasal dia yg dia share dengan aku. Itu boleh plak bgtau. Sekarang ni takbleh pulak. AAAAAAA...ape aku cakap nih??????? aku tgh geram!!!

Tapi biler dia cakap aku rasa kesian plak. Pastu aku rasa tak patut aku wat dia camtu. Pastu dia buat balik. Lepas tu aku geram balik.

HAH!!! AKU PUN CONFUSE!!!!!!!!!!!!!!

*maaf saya emo.