Tuesday, November 20, 2007 0 Comments A+ a-

Weekend haritu best jugak la. Jalan KLCC on Saturday (but came back empty-handed, as usual) and stayed in on Sunday. A weekend all To and For myself.

Monday morning memang kemalasan melanda. Celik mata je dah niat nak cuti. Tapi sepanjang hari terpaksa membizi kan diri walaupun kalau diberi peluang untuk balik tido, akan aku tunaikan tanpa berfikir panjang.

Malam semalam Mummy & Cousin Dina datang sbb Dina ada interview harinih. Aku harap dia dapat keje tu sbb dekat ngan KL Sentral, so dia stay rumah aku dan akan datang bleh la gamaknye aku ada duit extra utk disimpan. Pagi tadi Mummy buatkan breakfast; Nescafe and scrambled egg. Maka kemalasan itu skali lagi menyelubungi diri. Kemalasan yg sangat amat!

Tadi Cousin Hani pulak sampai sini sbb nak teman kakak dia interview lagi kat Shah Alam pulak. So I guess I won't be too lonely this week. Tapi tak best sbb Mummy balik Muar esok sbb birthday Fatin, cucu kesayangan la hendaknye.

* Sapela aku... sob! sob!*


Jadiknye kalau ada kawan, bersemangat la sket aku nak stay-up study untuk Final Exam this Friday.

*LOL*

Yeah, right!