Saturday, June 21, 2008 3 Comments A+ a-

Sebagaimana aku bagitau Pizli, ada 5 org lelaki je dlm dunia ni yg aku betul2 suke tak kire waktu:

1. Brad Pitt
2. Keanu Reeves
3. Jared Leto
4. Adrian Grenier
5. Colin Farrell

Itu sudah mengikut turutan. Dan sekarang aku tgh addicted to Entourage, aku rasa my heart is gonna explode anytime sbb banyak sgt tgk Adrian Grenier yg sgt sexy dan hensem.

Help!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kalau ada kawan lelaki, mula2 dia ada gf pastu dia tunang pastu dia kawen. And then you can't hang out with him anymore bcoz then wife dia akan marah & semua org lain akan kata that he's cheating on his wife.

Kalau ada kawan perempuan, mula2 dia ada bf pastu dia tunang pastu dia kawen. And then you can't hang out with her anymore bcoz dia akan sibuk buat kerja rumah, layan laki & jaga anak.

And for those yg life nye static gitu je, takde berkembang mcm org lain... berbaik2 lah dengan ahli keluarga. Bcoz at the end of the day, your own family je yg ada disisi.

I love my family very much!

Sorry friends, I don't love you. Not at the moment.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ok, ada sorang kawan kat internet nih... a guy, 1 year younger... kerja ok, rupa paras ok walaupun penampilannye agak poy... ade la jugak potensi utk kami kuar makan ke dating ke kan....

Skali tu, dia tulis "penat kejew". Fine, aku abaikan. Then dia tulis lagi "oh yekew". This is not the 1st time, and I'm starting to get a bit annoyed.

So I guess he's out. Bye bye bro. Just because he adds a "w" at the end of those words. Pizli, ko tentu faham perasaan aku kan?! Since aku ni mmg memilih, why not make the most of it. Hehehehe..

3 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
9:27 AM delete

sesiapa yang tulis "ew" kat belakang walaupun handsome and billionaire sekalipun melutut nak kat kau, kau jgn layan..

apa ke jadahnya ke jadi kew? la lew??

bangsat apanya mcm ittew? (ni je yg boleh diterima sikit sbb betul sebutannya ittew = itu..)

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
3:44 PM delete

Yep. Aku pun nyampah sangat kalo ada orang yang tulis sms / messages yang gittew. Kan kew senang kalo tulis 'ke' dari ada tambah 'kew' kat belakang tuh?

Jap, mana aku penah jumpa orang tulis macam nih? Ha ah, baru aku ingat! Adik aku! Hampeh la bebudak nih.

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
4:18 PM delete

nampaknye kita semua bersependapat lew.

ahahahahahhaha...

aku geli giler babas. rasa cam nak tampor je sape2 yg msg aku cenggitu.

Reply
avatar