Sunday, June 22, 2008 0 Comments A+ a-

Splurge day!!

Kasut sukan, kasut tinggi, J Co donut, birthday presents for the kids, Secret Recipe for lunch... Duit sudah terbang! Parking sampai 7hengget kat Time Square. Lantakla. Janji aku da sampai Pavillion akhirnye.

Syok jalan sorang2 kat Bukit Bintang. Pagi2 hari ahad yg tak ramai orang. Tapi biasa la...guard dok pandang aku sbb pakai baju tido ngan selipar jepun. Buruk giler, jalan sorang2.

Ingat nak sambung kat KLCC, tapi rasanya dlm kol 2 gitu parking da susah nak dapat. So pegi Tesco Ampang je. Downgrade eh? Hahahahaha....

Best2!!

Tapi yg paling bestnye, masa kat Pavillion tu.. igt nak balik, skali ternampak foodcourt kat bawah. Ok la, saje nak cekidaut...so turun la. Turun jek nampak Will Quah!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dulu aku pernah imagine kalau aku jumpa dia, aku nak cakap "I Love You" kat dia. Tapi masa tu dia dgn sorang kawan lelaki & perempuan, & he's on the phone.

Tak ke jodoh tu namanye? Mcm ade mende yg menarik aku turun bawah time tu. Rupanya nak jumpa Will Quah. Bukan tu jek, J Co donut takde org dalam line. Takde orang ok. Jarang sgt ia berlaku. Sangat rugi kalau tak cepat2 membeli. Huhuhuhuh...

Best giler harini ok!