Thursday, July 31, 2008 2 Comments A+ a-



Masa Bapak meninggal dulu, aku dah rasa mcm nak balik Muar. Tapi aku tak balik. Masa Manji meninggal haritu, perasaan nak call dan pegi visit tu ada, tp tak strong sgt. Tapi asyik bz je, pending sana sini.. sampai tak dapat call terus dah skang.

So pasni, kalau aku ada rasa nak balik.. aku akan balik. Rasa nak visit family aku, aku akan pegi. Aku tak kire ada duit ke tak. Kalau nak call, aku akan call. Tak kire aku ada credit ke tak.

Kalau kawan2 tiba2 dapat call/msg dari aku.. reply la. Aku tgh rindu kat korang la tu. Aku cepat rindu kat orang la... Kalau dah sampai masuk mimpi lagi critical.

2 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
11:09 AM delete

Err you penah mimpikan I tak Scab? :">

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
10:27 AM delete

eh eh... malu la saye nak menjawab.. :">

Reply
avatar