Thursday, September 18, 2008 6 Comments A+ a-

Aku tak makan limpa, hati, perut dan segala organ dalaman... kecuali daging. Aku tak makan kerang, lala, kupang dan yg sewaktu dengannya. Seafood cuma makan ikan, sotong dan ketam aje. Laksa yg boleh dihadam hanya laksa johor dan singapore. Laksa utara, laksam dan yg lain2 aku takleh nak bau pun. Same goes to tomyam. Maaf, tp kalau bau kuat mmg aku muntah. Kekacang pun kureng. Serunding kelapa, sambal belacan dan daun2 ulam tu sumer tak cuit. Udang kalau ada kulit pun, sangat malas untuk memakannya.

Kalau lelaki tu tak pandai, takpe. Tapi jangan tak beriman. Kalau tak puasa dan hisap rokok sesuka hati, buang sampah atau meludah merata.... jangan lah ade hati untuk mengurat. Kalau lawak nye lawak bodo, no way. Kalau kerja biasa jawatan tak tinggi pun takpa. Jangan kerja tak seberapa, tp malas asyik curi tulang dan suke mengutuk orang lain. Kalau ada motor takpe, for the time being. Keluar dating dia naik moto, aku naik keta. Kalau pakai seluar putih, cancel. Kalau rambut cacak2, pakai baju belang2 dan pakai spek itam dalam supermarket sama bedak tebal dan bau perfume sebatu jauhnye, cancel. Kalau sangat menjaga kecantikan lebih dari pompuan, cancel. Kalau tak hensem, takpe. Jangan tak hensem tapi suke mengutuk keadaan fizikal orang lain. Kalau hensem, taknak. Aku sedar aku tak cun. Tak sesuai la.

Kalau kawan... baik... takleh. Kalau kawan biasa... probably. Kalau classmate, takmau. Kalau anak kepada kawan keluarga, taknak. Yang into music or movies or books or cars, boleh. Yang into politics... no way.


* Eh takdelah. Mana de aku memilih?!

6 comments

Write comments
pizli.mw
AUTHOR
10:35 AM delete

memilihla tu.. tapi memilih yang BETUL... bukan yang bukan².

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
11:11 PM delete

uisshhh... tu dia :)

Reply
avatar
Digitalite
AUTHOR
8:47 AM delete

Laaa... last sekali tinggal aku je pilihan ko Jihan! :-)

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
9:56 AM delete

pizli : tima kasih atas sokongan kau. hehe.

cracking : oh well... :P

hafezh : alamak, aku terlupa nak letak situ. orang yg dah kawen pun takmau. :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
1:24 PM delete

ekeke...ko ke nie jihan... aku igt ko tak byk komplen hehee

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
2:02 PM delete

aku simpan dlm hati jek biasanya. :D

Reply
avatar