Monday, November 17, 2008 4 Comments A+ a-

Aisar telah men-tag aku. Post ini untuk tatapan kau, Aisar. Dengan pesanan... "Biler mau jumpa weh? Macam la ko dok kat Penang..."

1. Berapa Kali Anda Benar Benar Jatuh Cinta? Dan Siapa Paling Meninggalkan Kesan Dalam Hati Anda?

Tak pernah jatuh cinta. Seriously, never. Ever.

2. Siapa Dan Berapa Lama?

No answer.

3. Kenangan Paling Manis/Romantik Anda Dengan Mereka? Kenapa?

No answer.

4. Kenangan Duka Anda Dengan Mereka? Kenapa?

No answer.

5. Perkara Terbaik Yang Anda Pernah Lakukan Pada Mereka?

No answer.

6. Perkara Tak Elok Anda Pernah Lakukan Pada Mereka?

No answer.

7. Jika Di Beri Pilihan Dari Kisah Cinta Anda, Siapa Yang Anda Inginkan?

No answer.

8. Anda Berjaya Mendapatkan Beliau?

No answer.

9. Jika Dia Berada Di Hadapan Mata Anda Sekarang, Apakah Yang Anda Ingin Katakan?

No answer.

10. Bilakah Kali Terakhir Anda Menangis Kerana Cinta?

No answer.


Wahai Aisar, bukan aku takmau balas tag kau. Sibuk pun bukan lah alasan nya. Tapi itu adalah jawapan yg betul. Tiada tipu, tiada sembunyi. I've never been in love. Nope. Dah nak masuk 27 tahun dah. Sekali pun tak pernah.

* Tiba2 rasa sedih utk diri sendiri sbb takde experience.


4 comments

Write comments
aisarayuzumi
AUTHOR
2:24 PM delete

hmmm...moga2 ko jumpe yg terbaik ;)..nnt aku kasi tagg yg bukan soklan cepumas :)...hehehhe

Reply
avatar
aisarayuzumi
AUTHOR
2:26 PM delete

bebile2 pun kite leh jumpe beb...aku keje shift...tu yg masalahnye...aku cuti..korang keje..korang cuti...aku keje....ape pun calling2 ler...kalau ade kelapangan

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
6:35 PM delete

jangan jawab sedih mcm ni please... abg mekanik apa cerita? aisarayuzumi tu pun boleh kut kan?

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
12:51 AM delete

aisar : ooo ko keje shift ke... nnt aku tanya capix kalo dia free bleh le kite berjumpa..

pizli : tgk..kau pun sedih, apetah aku yg mengenang nasib diri ini.. abg mekanik takde la sampai aku nak becinta dgn dia! itu saje tegedik2 jek.. aisar takleh.. dia ada gf. lgpun dia kawan.. heheheh..

Reply
avatar