Sunday, November 23, 2008 0 Comments A+ a-

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I just saw my old crush from Muar. Kat Campbell. Dia dengan pompuan yg tak cun pon! Dia still cute, walaupun dah ada jambang (Dia bagitau Mummy dia sambung blaja kat Mesir).

Aku sangat tekejut nampak dia. Aku tenung lama nak make sure betul ke dia nih. Dia nampak Mummy kot (I dont think dia kenal aku sbb aku pakai tudung & specks) sampai dia ter slip nak terjatuh. Tapi dia tak tegur sbb Mummy tak prasan masa mula2. Aku rasa dia saja mengelak kot. Sebab dia and Mummy baik gak. Pernah la bersembang, tak mcm dengan aku. Pandang pun tidak.

:(

Oh sedihnya hidup ini!!!!

Tapi whatever la. Janji aku nampak dia. Last aku nampak dia masa Form 5 ok!!!! Bayangkan. Sbb tu aku tenung dia lama tadi.

OMG! OMG! OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!