Monday, December 28, 2009 0 Comments A+ a-

Dear blog,

Setelah sebulan bekerja separuh mati, semalam memang hampir 98% lagi mati. Pukul 6.30 pagi saya sampai rumah, pukul 8.30 pagi dah terkejar2 mandi sebab nak kene rush off for 10.00am training @ Nilai. Slept in the cab.

Dalam training, system tak jalan. Bongok gile aku nih. Buat kerja semua salah. Semua tak siap. Semua nya tak memuaskan. Mungkin dah terlalu penat kot? Maka, depan manusia yg ramai... aku telah kena sound. Siap sebut nama nih. Gile babas. Rasa macam nak sembunyi bawah meja. Semangat pun takde lepastu. Selera makan jgn harap la. Dah sebulan ni aku rasa makan sebab taknak pengsan jek. Tak rasa apa makanan yg masuk.

Nasib baik Lin ada kat kedai dia. Aku nak ada sorang family member yg dekat dgn aku skang. Oh btw, harini birthday Mummy.

Happy 60th Birthday, Mummy!
I miss you so very much!
=(

And yes, I missed my best friend's wedding on Saturday. Zul's wedding. ZUL, ok! And months before this aku tak hangout dengan dia. Seriously, aku sedih.

Ok la. Takde masa ni. Semua manusia marah aku.

Bye