Monday, June 07, 2004 0 Comments A+ a-

Finally!! Last night pegi tgk Harry Potter and the Prisoner of Azkaban. Excited giler masa movie baru start dah senyum sorang2. Ekekekeke... budak2 tuh semua (Harry, Ron, Hermione, Draco, Fred & George, Neville, etc..) makin comel!! Seperti biasa la.. citer tuh beshh.. tapi macam tak detail sgt aaa jalan citer dia, tapi ikut buku gak aaa.. ade a few things yg dia tambah2... ok aaa.. best best.. Scene I like most - masa diaorg 4 orang satu bilik (Harry, Ron, Neville, Seamus ngan sape lagi sorang aku dah lupa lak) makan chocolates tuh...yg masing2 tukar jadik binatang.. alerhaiiiiiii that is like the sweetest moment! Sirius Black tak brape hensem aaa... tapi masa dia jadik Padfoot mmg macho giler aaa..!! Ekekekeke... Walaubagaimanapun, aku lagi suka Sirius dalam imaginasi aku. :) Oh yaaa... Scabbers pun dah wujud dah dalam citer... punye la huduh Pettigrew tu... aiyoh!! Seronok la citernye... banyak jugak scene yg klaka... tapi bila sampai part Sirius Black aje aku rasa cam sebak.. *sob! sob!* sebab teringat dalam buku citer 5 - Harry Potter and the Order of the Phoenix... dia hilang (konon2 mati ler) pastu Harry pun cam depress jek seterusnya. Tapi takpe.. buku 4 - Harry Potter and the Goblet of Fire - best! Tak sabar nak tunggu! Ekekekekeke...



Movie nih sedikit sebanyak telah meredakan kemarahan aku kepada Kamal!!! Menyusahkan idop orang! Kalau tak pasal dia tolong uruskan segala hal berkaitan, dah lama aku tinggalkan dia! Aaaaaaaaarghhhh... tensen aku biler pikir balik pasal dia. Kesian Mummy. Kalau next week Kamal soh aku balik, kalau takde jugak menda tuh mmg nak kena sembelih dengan aku!! Gerammmmmmmmmm!!!! Nanti dia.. akan aku sound dia cukup2 masa benda tu sampai nanti. Tak malu punye lelaki!

Tapi alang2 aku tgh belakon wat kerja nih, baik aku ingatkan balik Birthday Party anak2 sedara aku yesterday. Makanan mmg tak hengattt punye banyak aaa.. Mummy and cousin Nur ordered nasi beriyani untuk 50 orang. Pehhhhh... habis 5 periuk aku kena angkut gi kedai harituh. Yati ordered chocolate cake (birthday cake for Syami) and kuih muih from Kak Lon. My cousin-in-law plak order cheese cake ngan carrot cake (birthday cake for Ajim). Pastu Mummy and me bought some chips and MT buat sardine roll ngan kuih kecik2 yg ade fruit ngan custard (one of my many favourites!). Uncle and family yg kat PJ aje yg tak balik. Jadik cuma ade 4 orang budak2 aje la yg dapat hadiah dengan banyaknye! Then after the party ajar the kids to play musical chair. Kitaorg (me and 3 youngest cousins) saja jek meramaikan majlis jadik budak2 kecik tu suka ler ramai yg main... last2 kitaorg pun dapat hadiah jugak! Ekekekeke... puas ler melantak chocs and sweets. Seronok giler aaa... But then Fatin ngan Syami kena balik JB sbb Ajim ngan Ajiq stay kat Muar, nanti ramai2 asyik gaduh jek...tak larat Mummy and MT nak jaga.

This morning tumpang cousin Ghaz balik KL. Kol 5 lebih dah bertolak. Sampai kol 7.30 kat Stesen LRT Tasik Selatan dengan beg besar... so 7.45 sampai ofis. Punye la awal makcik cleaner pun blom masuk lagik! Ekekekekeke... leave dah hantar tapi maam plak tak sampai2 lagik. Tak sabarnye nak cuti end of this week!