Monday, October 04, 2004 0 Comments A+ a-

Friday haritu I was so mad at him. Our 200th round of presentation. This time, with seating arrangements. Katanya selalukan presentations untuk kebaikan kita. To improve our presentation skills la.

All of us had to attend, including the 2 new girls. Muka masing2 was like shit, especially mine... listeing to him babbling about this and that. Yg bersemangat dan cakap lebih hanyalah those 2 yg baru dan ingin menunjukkan sikap positif mereka. Pity them sbb belum understand how he is.

Tapi, masa kitaorg present kat depan, dia boleh tido. Pastu nak tegur benda yg dah di perkatakan. Boleh lagi muka dia buat muka selamba senyum2 pastu repeat the same thing kat beberapa orang lain. Lepas tu nak membebel pulak pasal punctuality. Malas cerita la aku... diri sendiri tu betulkan dulu...

~ Tak malu ke dia? ~

The one thing yg membuatkan aku betul2 marah kat dia that day was the fact that he knew I was fasting, and yet he let us go nearly at 6.30pm. Hari hujan on a Friday evening, even aku yg bukan orang KL pun tau macam mana keadaan jalan raya. Dengan takde bekalan berbuka posa, aku terpaksa menelan air liur aje bile waktu berbuka sampai and I was still in my car, stuck in traffic. Maka, automatically mood untuk buka dengan aman kat rumah aku habis, aku makan pun half pinggan. Semuanya gara2 dia yg potong semangat aku nak berbuka. Hishhhh... marahnye aku...

Sib baik Saturday Mummy came. Takde la aku marah2 teringat kat dia. Kitaorg kemas bilik aku yg dah macam sarang tikus itu. Bought tikar getah kaler pink for my room! *ahaks* Then malam tu dalam ketidaklaratan, we went to Jusco Maluri to buy racks. Jadi sekarang, bilik ku sudah berubah! Heeheheheh...

Sunday went to KL with cousins and 2 anak sedara naik lrt. Hehehehe... Puas la budak dorang tu naik tren... ye ler...kat JB takde.. hehehehe... Nur went to buy some stamps for her stamp collection kat stesen keretapi. Then we went to KLCC. Pegi park kasik Fatin ngan Syami main kat taman permainan. Penat jugak terkejar2 jaga cik Atin. Sampai merah2 muka masing2. Hehehehehe... Penat dia toksah citer la... sib baik je mata bleh bukak sampai habis Smallville mlm tadi. Apa pun it was a great day out with my family, after a shitty day at the office.

Tapi dah nasib, nak buat macam mana... early this morning she asked me to pack all my work sbb nak tukar pc. From Compaq to Dell. I have been using Compaq pc for more than a year tetiba biler time contract aku dah nak habis, dia suruh tukar lak.

~ Can't she wait till I get out? ~

And so...here I am... procrastinating.....