Thursday, February 03, 2005 0 Comments A+ a-

Another 2 weeks to go before my contract ends. Slowly staff kat dalam ofis ni pun semakin berkurangan. Lepasni tak tau apa nak jadi dengan ofis ni. Dan tak tau juga kadaan kawan-kawan yang tinggal. 2 tahun 3 bulan aku kerja kat sini. Friends come and go, tapi aku still setia. Kepala aku berkata: "Kalau senior boleh buat, kenapa aku tak boleh?"
*Senior itu - Staff yg awal sket masuk dari aku
*Tahan - Tekanan akibat perangai mereka


So I stayed, pekak kan telinga, letak senyuman kat muka and buat bodo.

Tapi yg paling penting sekali... tadi masa fire drill.. aku nampak anak pakcik Jaafar yg hensem itu!!! Aisehmennn... lamanya tak nampak dia... ni dah saat2 terakhir aku kat IMU nih...tetiba nampak plak..aduhai..seronotnye.. Pasni dah takleh cuci mata tgk dia lagi... tapi dia cam comel aaa.. muka dia sedap mata memandang. Har har har!!!