Wednesday, February 16, 2005 0 Comments A+ a-

Sakit Pala!!


Belum sempat habis separuh nescafe ais pagi tadi kepala dah PENING semacam. Pulak tu the headache tak habis lagi sampai sekarang! Perut toksah citer la... since Monday asyik meragam je. Hopefully tomorrow will be better la. Last night the whole body rasa kurang selesa. Baring salah, duduk salah, makan kuar balik... sakitnye diri ini. And as I was cleaning myself, I felt scared. I am so alone and if something happens to me, takde sape tau and takde sape to care of me. Teringat balik time Lin sakit dulu. I'm glad I was still at home that morning.. kesian dia nak kena pegi clinic sorang2, menegrang kesakitan sorang2. Tapi sekarang, hanya tinggal aku sorang. I told Fizah and Hanum, if I give them a missed call or an sms what-so-ever, come help me fast!! Hehehehe... I know I'm being emotional but then again, you never know what might happen.


~ Dalam kepeningan ini, dapat juga melihat anak Pakcik Jaafar yg comel itu ~