Friday, April 22, 2005 0 Comments A+ a-

Instead of doing what I thought I would do yesterday, I spent the whole day with Anom. I guess I was so bored I wanted to go out and have some fun. Ni semua gara2 bill air & elektrik yg aku kena pegi bayar, since aku takde acc Maybank2u.

Rabu malam I called Lan soh teman aku pegi bayor bill kat Care4. Tatkala aku berjumpa dia malam itu lah aku dapat tau yg rupa2nya this is the final week kat KL. He'll start working in Seremban next Monday. So we spent the rest of the night ronda2 dan lepak2 kat kl. Demi kawan, kepenatan yg aku rasakan mlm tu aku tolak ketepi. Tapi akhirnye aku terpaksa mengalah, pasal dah tak larat sgt ler...

So yesterday morning I was frustrated I did not wake up at noon, as planned. Sebaliknya, aku terjaga sama time macam hari2 aku terjaga nak pegi kerja. Punya la awal, penat aku tak abih lagi pun. Pastu I can't sleep, I kept thinking of going out and have a cup of nescafe ais. I thought of going out with Lan again, but then takut gf dia marah lak..so I called Anom. 8.00am on a holiday I woke her up ajak gi breakfast. Kol 10 Anom sampai, we had breakfast and headed to KLCC to catch a movie. While walking accross the KLCC Park, selipar cik Anom putus lak. Hhahahaha..jalan macam org sakit! Masuk2 je KLCC gi carik kasut murah. Aisehhh..susah tul nak carik kasut yg murah2 dan selesa kat Suria KLCC tu. Last2 beli kat Bata, after dapatkan tiket tgk The Pacifier kol 1.10pm. Kelakar la movie tu. That Peter is SO cute!!.

Habis movie we went to Ampang Park. Anom wanted to buy a skirt, but instead she bought herself 4 pieces of baju batik. *Org kerajaan kan skang kena pakai batik on Saturday* Last2 takde duit, amik keta kat KLCC, terus balik umah Anom. Dapat aku makan keropok dari Kelantan. Hehehehe... Lepas dah rehat2, gi makan kat Care4. Barulah semangat sket aku lepastu dah dapat makan. Kebulur siot. Hahahaha.. After that she sent me home, lepak2 jap sambil layan cd. Har har har!! Cd itu sungguh kelakar! Last2 cik Anom pun pulang ler..takleh lama2 kang cik abg dia marah lak..huhuhuhu..

I had so much fun yesterday. I can't remember the last time me and Anom spend our day together.

Pagi tadi bangun rasa cam tak larat. Mlm kang dah nak kena drive balik Muar. Jadik kesimpulannye di sini, aku cuma nak kata: Dahlia sibuk!! Suka nak jenguk2 apa aku tulis! :P