Monday, July 18, 2005 0 Comments A+ a-

Friday nite haritu 1st time aku drive balik Muar dalam hujan yg agak lebat sepanjang jalan. Sebaik ade Jaja. Ngantok aku ilang sket la melayan dia menyanyi. Hahahaha. Kol 12 tgh mlm baru aku sampai ke rumah aku. Punye la penat.

Malam tu aku rasa baru je tido sejam, Mummy dah kejut nak pegi JB lak. Waduh...sebaik aku tak drive. Sampai JB terus pegi sekolah anak sedara aku tgk sukan dia. Hehehe..seronok tgk budak2 tadika punye sukan. Macam-macam ragam! Fatin dapat 1st utk acara perseorangan kelas dia. Dapat pencil color Luna. Syami nak join, tapi dia blom cukup umur pun nak masuk skolah tadika. Tapi dia excited sangat tgk kakak dia bersukan. Aku pun dapat kawan baru kat situ. Budak 2 tahun. Hahahaha..!! Tapi tiba2 dah nak habis, ternampak lak sorang mamat hensem. Aku ngan Lin sibuk dok tgk, rupanya dia tukang kemas2 peralatan sukan. Hmmm...pasni amik cuti lepak JB, hari2 pegi amik Fatin balik skolah. Har har!!

Sabtu tu mmg makan banyak giler aaa... Biasa la, gi visit sedara mara, semua kasik makan. Heheheh.. Auntie masak sambal sotong dengan ikan ape ntah. Walaupun simple, tapi dia masak sopdapppp!! Ptg sket dia buatkan kuih bakar plak. Pastu mlm pegi umah kazen. Dia sediakan ketam dengan stew. Lepastu penutup ada durian lagi. Bestnyeee...!! Cuba kalau aku kat KL. Tak dapat nye nak makan lauk grand2 macam tu. Kalau balik Johor je.

Mlm tadi balik kl sampai umah kol 11. Lama perjalanan, bukan pasal jam. Tapi asyik berenti makan aje ngan Jaja. Hahahha..takbleh la letak kiteorg sama2. Kang kejenye makan aje la! Harinih masuk keje bukak la Friendster. Skali tu nampak gambar tunang member aku kat Muar dulu. Mak aih.... dah tunang dah!! Cun giler aaa dia. Tapi aku cam tak sangka dia dah nak kawen. Hehehehe.. Oh ye, MT jumpa Lub nye mak kat masjid. Mak Lub kata Lub expecting another baby..soon! Hehehehe..sukenye aku!! Sofya tu pun aku jarang jumpa, tiba2 dah nak ada adik. Seronoknye dia. Agaknye macam mana la Sofya tu skang. Last time aku jumpa dia masa dia baru setahun kot. Skang dah nak masuk 3 tahun dah agaknye. Hmmm...biler la agaknye aku bleh balik Muar, kumpulkan semua kawan2 & catch up on things?