Monday, July 25, 2005 0 Comments A+ a-

My exam last Saturday was ok. Balik je tgh hari tu I slept all the way until 6.00pm. Perasaan malas menyelubungi diri aku sepanjang weekend. But yesterday I had to get out of bed. Pegi amik roadtax yg telah dikirimkan ibu kepadaku melalui Cousin Dina. Alang2 keluar tu Dahlia ajak la pegi KLCC. Jumpa Zura dengan Uncle Nazri nye. Heheheh..bleh tahan jugak orangnye. Heheheh.

Tapi Cik D ni kena marah ngan aku sampai nak nangis. Hahahah. Bukannye kena tengking pun. Aku cakap slow je. Itu la dia..adik2 yg takmau ikut cakap aku. Kan dah. Hahaha. Last2 aku ikutkan jugak la memandangkan engko tu (Dahlia) nak buat kerja giler. Malam2 hari nak pegi jumpa orang yg ko tak kenal. Sorang2 lak tu. Kat Puduraya lak tu. Hishhh...kalau ko anak aku dah lama kena skali ngan aku tau! Nih aku masih nak membebel la kat engko nih. Tapi I have to tell you la. Mamat engko tu...waduh2.. macho nye!! Menepati citarasa gituh. Hehehehe...

Aku gembira la tgk kawan2 aku semuanya happy. Fizah gembira dengan baby dia, Anom dengan bf nya, Zura dengan uncle dia yg tinggi lampai tu.. Dahlia plak dengan mamat hensem-tapi-call-aku-lepas-1st-time-jumpa tu...heheheh.. Aku?? Hmmm... aku gembira pasal Muza nak balik la kot. Tapi kalau aku dapat balik ke bulan May haritu, ulang balik hari dimana aku spend dengan dia... mesti aku gembira jugak. *Sigh*