Monday, July 11, 2005 0 Comments A+ a-

Weekend dengan family kat KL mmg best. Tapi Mummy la..biler dah lama tak jumpa aku, ade la plak soklan2 bonusnya.. pelik sungguh ibuku. Har har har. Ptg Jumaat tu jugak, aku dapat sorang lagi anak sedara baru.. Baby boy. Ngeh ngeh ngeh..sumernye dah 8 orang...1 perempuan, 7 lelaki. Wah wah wah..nampaknye manje sungguh la yg perempuan tu ye!
Saturday morning pegi Shah Alam amik Dina..Mummy kata nak tgk "suasana" AF. Jadi aku pun drive la ke stadium tu. Pastu tiba2 kata nak beli tiket la pulak..ok la..pusing punya pusing counter tiket tak bukak lagi. Pastu aku ingat dah tak dapat tu, ok la..balik. Singgah jap umah uncle kat PJ pasal dia tinggal sorang2 kat rumah, the others dah pegi Singapore visit family. Dah lepak2 tu tetiba Mummy kata.."Jom la..nak pegi Midvalley carik tiket AF". Ehh..pelik la aku..ingatkan dah tak dapat tu, sudah la. Ikutkan kehendak Mummy, aku pun dengan tabahnye mengharungi jam yg amat kat area nak masuk Midvalley tu. Dah sampai, kiteorg pusing2 la carik tempat beli tiket tu. Dah nak give-up dah aku..last2 Mummy yg suruh tanya Info counter. Sib baik yg jaga tu comel giler..sedap sket mata memandang. Hehehe.. Last2 setelah hampir 15 minit mencari, akhirnya jumpa jugak. Biler ditanya, org tu kata tinggal yg RM20 aje. Ok la..aku tak kisah, pasal aku this time around tak mengikuti sangat macam last year. Baru aku nak cakap ok, org tu tanya berapa orang... cakap la 2. Tetiba dia kata nasib kiteorg baik pasal ada org baru je cancel reservation diaorg, tiket RM40 dekat ngan pentas. Rupanya Mummy kata ok.. hmmpph!! "Suasana" la sangat..cakap aje la nak tgk concert AF betul2.. buat2 cover lak kata suasana..hahahah..
Ptg tu lepas hantar Dina balik UiTM, terus la pegi stadium. Parking takde la susah mana..maybe pasal tak ramai sgt orang kot. Kiteorg punye la datang awal, takut takde parking. Rupanya belambak! Masuk2 je stadium tu...pehhhhhhhh... sungguh tak sangka!! Dekat nak mati dengan pentas. Dekat nak mati juga dengan celebrities & families. Cameraman pun depan mata. Oh by the way, cameraman yg bertangungjawab memasukkan muka aku dan Mummy dalam TV tu, CUTE!! Maka dari start sampai ke sudah concert, aku tak habis2 melayan sms & call daripada sedara mara dan rakan2. Hahahaha..
Tapi malam tu aku suka sgt persembahan Marsha ngan Amelya. Suke giler aku dengan suara Felix masa dia backup Amelya tu. Waduhhhh..jatuh hati saya!! Aidil hensem..takleh kutuk pasal sedara-mara dia dok kat blakang aku. Hehehehe.. Oh ada Awal ngan Sazzy.. dua2 cantik.
Kiteorg blah lepas habis concert, pasal seat kite dah kena serbu dengan org2 yg nak amik gambar dengan celebrities. Lagipun bontot dah kematu beb!! Hahahaha... Maka sampai harinih masih ada lagi yg menegur aku pasal nampak muka dalam TV. Hahahaha.. MALU!!!