Friday, March 31, 2006 0 Comments A+ a-

Dealova
Once

Aku ingin menjadi mimpi indah
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Oh...

Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...
Kau selalu ada...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ni semua Nur nye pasal la aku syok kat lagu nih. Tapi aku tau lagu ni dah lama... aku kan lambat 4 tahun kalo bab lagu2 Indon nih. Wat cemana kan...aku baru sahaja menanamkan sikap "Cintai Tanahair Atuk Anda". Arwah atuk aku asal dari... dari mana ek Nur? Jakarta ek? Gitu2 laaa... bleh laaa...janji Indon. Ekekekeke...

Dan skarang tiap kali aku degar lagu ni... which is every single second of the day, aku akan berangan. Berangan ape pun aku tatau la...tapi aku rasa kaki aku tak berpijak atas tanah. Hehehehe...

Oh ye, pagi tadi aku kuar je LRT Putra aku nampak mamat-tingkat-3 tgh tengok ke arah aku kuar tu. Mesti dalam ati dia kata "Aisehmen, aku nak ushar awek cun...yg gemok ni plak kuar". Har har har. Nasib engko la bang. Aku nak tergelak, tp aku tgk dia bebetul... macam tak brapa menyelerakan la sebenarnye. Maybe sebelum ni aku excited sgt pikir yg dia serupa dgn Adik kot sampai tak prasan dia yg sebenarnye. Huhuhuhuh... Biler aku dah clearkan cache otak aku baru la nampak orang yg sebenor2nye... Maka aku pun terasa pelik. "Uiks? Pehal aku ske mamat ni?" Ahahahahaha...aku sungguh jahat!!!

Eh okla. Aku harus berlumba dengan masa harinih...untuk membantu UMM nye team menyiapkan report mereka. Nanti Abg Sperm marah lak aku mengomel panjang2. Chow!