Friday, January 26, 2007 0 Comments A+ a-

Flora Fest tomorrow, anybody?

Bunga hidup, gua tak hal punya... gua suka beb. Tapi bunga tu mesti yg tumbuh dari pokok nya yg ditanam di dalam tanah (weii, di dalam ke di atas ek??)... dan bukannya bunga yg orang lelaki selalu hadiahkan kepada orang pompuan. Bunga plastik aku kurang paham aaa. Pada aku ia mengundang habuk je lebih. Ngehngehngeh...

Makton's passion lies in orchids and Mummy loves bougainvillea. Then again, I guess Mummy simply loves gardening, that she digs anything green. Guess what I do on evenings when everybody's adjusting their plants?

Talk to the cats.

Don't get me wrong, I love plants and flowers too.. cuma aku belum mengasah bakat lagi. As for now, aku hanyalah seorang supir dan tukang angkat barang. Hehehehe... One day when I'm back in Muar for good, I'd definately take up gardening as my hobby.