Friday, June 08, 2007 0 Comments A+ a-

Let's write a really long post today, shall we?

Ok, first up... I'm still wishing everyday is a school holiday so I won't be caught in a massive traffic jam. It's a bit relaxing.

Then this morning at the lobby, lif pulak rosak. Ramai betul orang kat situ... dan tiba2 aku ternampak The Sleazy Man. Makin gelap la dia. Ermm.. anyway, thank goodness Huey Miin was there, so aku takyah la nak berbual dgn orang tu sangat. Tapi tetiba dia duduk kat kerusi Starbucks sebelah aku tu. Tak baik lak kalo aku tak senyum, so aku senyum la. Then berbual la kejap. Dia cakap lif rosak... dia soh naik tangga, exercise sket. Masa dia cakap tu, aku tatau la...tapi macam dia pandang aku atas bawah jek. Dalam hati aku, "bleh blah la dude!". Hahahahahhaa... jahat siot. Dia tanya aku tingkat berapa.. dia kata dia atas skali. Kalo naik tangga sampai atas dah tinggal tulang.

Oh, funny! (Sebut dengan penuh nada sakastik)

Eh...emotional la aku nih. Padahal orang tu takde mende pun. Yela, tapi still...dia lelaki.. and I don't like men kan? So nasib lah!

* Intermission : Tetiba ada mamat cute masuk ofis. Ehhh...biler tgk dekat2 tak brapa cute plak. Baik aku cover kang dia nampak lak aku tgh tulis pasal dia. Hahahahah. *

Mlm tadi Mummy called. Dia kata Fatin sakit. Haritu masa aku balik KL, dia demam. So aku tanya la, "demam tak baik lagi ke?". And Mummy said, "bukan lah..dia ada ulcer dlm mulut dia tu". Setahu aku la... ulcer yg dlm mulut tu yg org panggil "mata ikan"? gitu2 la kan? Itu bukan dalam kategori sakit kan? Itu cam terluka sikit je takde mende pun. And Mummy told me Yati & Midi are already in Muar amik cuti sbb anak dia "sakit".

Eh!!!!

Adoi... dimanjakan betul la! Cuba kalo aku yg ada ulcer. Mesti Mummy kata, "ha tula, makan benda pedas2 lagi...pegi beli Bonjela!". Tak gituh? Sangat jeles aku dibuatnye. Geram tau! Hehehehe...

Ala.................... baru je nak blog pepanjang lagi... tapi member aku dah PM aku tanya progress kerje. Okla blog. Gua chow dulu. Satgi gua boring, gua conteng2 lagik.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

So ok, just now I said the guy yg masuk ofis tu tak cute kan? He turned out to be cute! But so skinny and tall. I noticed that biler dia nak balik. Dia dok tengok aku sbb tatau nak cakap ngan sape. Tengok je, tak cakap ape.. since ada member aku tgh cakap ngan aku... aku pun tengok aje la dia balik. Ekekekeke... But one thing aku notice masa dia tgh buat keje sblah aku tadi, tangan dia. Aduhmakaihhhhhhhh... berurat u!!! Rasa cam nak mintak permission je nak pegang. Hahahahahahha... Very de lelaki gitu. Terasa sangat rugi aku mengabaikan dia yg dengan penuh tekun membetulkan pc di sebelah aku.

"Oh brader yg kurus lagi bleh-tahan-comel... I minta maaf! I tau I yg rugi." :P

Takde citer menarik sgt pun harini. Apart from kasut aku putus on the way to work pagi tadi. Sebaik ada tali banyak2. Putus 2 tali masih leh pakai lagi beb. Hahahaha.. Aku suke kasut ni. Murah, selesa dan cantik. Eh, perasan lak cantik. Heheheheh...

Tadi lunch makan free beb. Harini ofis tak ramai orang... so lunch kiteorg reramai gi lunch kat Hartamas. 7 orang sumbat dalam Waja. Macam nak mati punye tahan napas jadi tak jejak bump. Hahahaha... Sebaik la aku berbadan besau & pompuan. Aku dapat la dok depan dengan selesa nya. Huey Miin kena dok belakang dgn the guys. Tuan punya kereta yg belanja makan. Kenyang extra la aku harinih!

Btw takde lelaki hensem pun kat tempat makan tu tadi... sbb most of the malay guys pegi makan kat foodcourt depan Masjid Wilayah sana. Gi solat Jumaat terus. So skang ni tgh sambung wat keje sambil dengo lagu. Dengo lagu kat ofis ni syok. Sbb pakai earphone. Dah la keje ala relek2... dengo lagu mendayu2... best!