Friday, December 28, 2007 0 Comments A+ a-

Happy Birthday, Mummy!


Aku akan pulang ke kampung malam ni, InsyaAllah. Tanpa hadiah. Harap2 kepulanganku cukup bermakna buat Mummy (poy giler ayat aku nih).

Juga selamat menyambut Tahun Baru 2008. Semoga tahun depan lebih bermakna buat kita semua (skali lagi diselitkan ayat poy disinih).

Since next year aku dah tak belajar lagi, tinggal amik MUET jek, aku pun nak pasang la azam untuk tahun yg sangat baru bagi aku. Jadi disini aku ingin mengambil kesempatan untuk meng-list kan cita2 aku yg harapnye tidak akan aku sia-sia kan.

Berikut adalah azam saye:

1. Pegi exercise kalau boleh setiap pagi pada hujung minggu yg free.
2. Beli segala jenis kaler & merialisasikan kepuasan diri dalam bidang coloring. (Read : Saye suke mewarne).
3. Go travel! Kurang2 kena sampai rumah Dahlia kat Perak.
4. Have a social life.
5. At least pretend to enjoy meeting new people.
6. Find myself a boyfriend.

Ade lagik ke ek? Rasanya itu aje.... I'll write it down somewhere nanti. Biler dah berjaya i'll cancel it off and add any new azam yg datang along the way.

Am so looking forward to 2008! :)