Till Death Do Us Part

Sunday, February 22, 2009 4 Comments A+ a-

Malam semalam keluar bawak Mummy makan. Sampai dekat traffic light Ampang Point, trafik tak teruk. Tiba2 lampu hijau, kenderaan gerak slow. Bila sampai depan, rupanya ada mayat kat tengah jalan. Berdarah2. Kena langgar dengan mat motor kot. Tak sangka aku, baru sangat berlaku. Nasib baik tak depan mata aku.

Mat motor tu tengah mengerang kesakitan kat tepi jalan. Nampak ok. Mula2 ingat yg terbaring tengah jalan tu hidup, tapi takde orang nak angkat dia. Dan time tu hujan dah mula renyai2. Takkan la diaorg tak berhati perut kan? Bila lama2 tengok, body tu dah tak bergerak langsung. (Sbb trafik light da balik merah, berenti dekat dgn mayat)

Seram la tengok mayat fresh depan mata. Tapi lagi seram biler terbayang cemana time aku mati nanti. Na'uzubillah kalau accident dan mati on the spot. Tak sempat nak mengucap. Apetah lagi nak menginsafi kejahatan aku selama nih.

4 comments

Write comments
Digitalite
AUTHOR
10:31 AM delete

Eh, ko jahat ke Jihan? Hehe.

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
1:16 PM delete

Aku yg kau nampak selama kat IMU tu lakonan jek.. :P

Reply
avatar
pizli.mw
AUTHOR
5:24 PM delete

jahat gila dia ni sebenarnya.. aku sorang je yang tau..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
5:36 PM delete

shhhh pizli.. rahsiaaa.. ;)

Reply
avatar