I Have The Shittiest Job Ever

Thursday, February 11, 2010 2 Comments A+ a-

Ye, sampah masyarakat macam aku harini kene buat kerja cleanup. Restart server pun suruh aku jugak. Pastu delete log pun suruh aku jugak. Pastu kejap lagi sure dia tanya, kerja yg aku ada at hand, ada 2 tasks... dah siap?

Macam haram.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ada changes lagi!!!!!!!!!!! OMG aku dah fedup sangat dah. Seriously memang dah takde semangat. After 3 months... please lemme have AT LEAST 2 days of rest. Demit!!!!

Aku malas sangat, aku tak buat keje skang ni, asyik dok update blog je. Pasal ape? Pasal aku paling KULI!!! Apa2 diaorg tukar, apa2 diaorg decide, lepas tu penghujung skali aku yg kene buat. Ha so skang aku tak wat pape. Lantak engko la nak kata ape, aku tunggu je apa2 perubahan. Dah last bagi aku buat. Tapi orang semua dah cuti raya. Lepas raya CONFIRM diaorg dah nak mende ni siap. Habistu sape la manusia malang yg kene buat kerja time raya ni??????

AKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Bodoh nak mampos aku rasa macam nak tampar je semua manusia ni. AKU PUN NAK REST JUGAK, NAK CUTI JUGAK LA!!!! Dah banyak sangat aku compromise, bagi can la!!!!!

Nampaknye takkan ada cuti la aku kali ni. Dah la bukan raya aku kan? Cis.

BODOH.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Seriously aku dah jadi sampah. Takde orang update aku apa2 skang ni. Ntah apa berlaku pun aku tak tau. Kalo diaorg nak suruh buat kerja2 kuli je diaorg akan cari aku. Dahtu bila diaorg nak bring down server, aku diaorg tak bagi warning. Tapi user yg dok sekeliling aku ni, diaorg bagitau pulak? Padahal aku ada duduk tercongok kat depan dia. Tetiba aku tgh buat kerja, takleh access, aku tanya baru la nak kabo. Bila server dah up lupa jugak nak bagitau aku.

So yeah, aku adalah sampah. Anjing or sampah. Whatever yg rendah di muke bumi ni.

2 comments

Write comments
Mrs. Ruff
AUTHOR
9:56 PM delete

Beb, sabaq na..aku kesian gila kat hang. tapi aku xleh nak tulun apa2. aku harap hang boleh habiskan projek ni...

if u have a "shittiest" job ever, means my job also the same. what to do..huhu

good luck! aku doakan semoga Dia permudahkan semua urusan hang. Amin..

Reply
avatar
scabbers
AUTHOR
11:21 AM delete

Ruff : * hugs *

Reply
avatar