Friday, April 09, 2004 0 Comments A+ a-

Semalam kena jadik exhibitor kat e-Health Asia 2004. Park Royal. Punye la aku datang sebelum kol 8 pastu bebudak dua org tuh leh relax2 datang kol 9. Pehhhhh... agak geram jugak la aku kat diaorg. Lagi geram aku dekat orang yg dah-tau-aku-tak-dtg-tapi-nak-soh-aku-pegi-gak tuh... Bukan tau nak msg ke call aku ke bagitau ape2..ini bagitau bebudak laki dua org tuh.. men will forever be men. Lambat!!!!!!!!!!!!!!!! sib baik aje la aku ade credit. Kalau takde aku rasa aku kuar balik, balik umah sat, atau lepak2 kat kaki 5 Lot10 tuh pastu tgh hari baru dtg balik.

Harinih Mummy, MT ngan sorang kazen aku nak dtg! Yeyeyyeyeyeyeyeye.... but what sucks is that i have to work tomorrow. Aiyohhhh... tak dpt la nak bermanja lebih2 dengan Mummy.

~Erk... HOU aku dah pandang2... baik aku buat kerja sat~

Hishhhh....bosannye..