Friday, April 23, 2004 0 Comments A+ a-

Burpppp...!!! ~Alhamdulillah~
Hehehehe... Kenyang giler aaa... tu la dia kalau ade org belanja. Kenyang dia lain macam. Extra! She treated us at Food Avenue. Kat situ makan mmg mahal la... I had Fish and Chips and she ordered Pizza as the side order. Side order pun macam makan betul! Kenyanggggg... Tapi malu la sbb dia yg belanja...dah ler dulu kasik aku duit raya..belanja dulu2 kala dulu tu pun aku tak cover lagi. Hehehehe... Well, Thank You!

And once again I'm seated at my place, listening to Alanis Morissette. Just got my copy of songs from Jagged Little Pill - me and Mummy's favourite album of Miss Morissette. In the early days when this album was released, kitaorg main sampai macam nak pecah kaset tuh. Kat rumah, dalam keta... heheheh... now after a few years dan kaset tu pun dah hilang... aku dapat balik lagu2 dia!!! Hehehehe... My favourite is You Oughta Know. :D