Saturday, April 10, 2004 0 Comments A+ a-

Sabtu Saturday Sabtu Saturday Sabtu Saturday Sabtu Saturday Sabtu Saturday... rasa dah lama aku tak mengikuti kisah2 terkini kat sok kabo. Bawah tempurung betul la aku nih! Heheheehehe... Citer ape yg best ek skang? Topic ape yg hangat diperkatakan? Cewah cewah!!!! Nak baca online nye news pun cam sangap jek... hmmmm... Yg best skang nih Lenny Kravitz. Hahahaha... Rock on, bebeh. Ntah ape2. Tetiba jek cam demam Lenny Kravitz skang nih. Bawak kemana2 cd dia. Muahahahha..

Pastuh..........................ade citer ape nih??? Dahla harinih hari Sabtu, and I'm stuck in the office doing nothing. Sape soh datang! Suruh aje la org2 yg tak siap kerja datang...yg dah siap kerja nih tatau nak buat ape la....buhsannyeeee... nak memblog pun cam tatau nak citer ape. Oh ye... pagi tadi bangun2 tgk kat fon ade messege. Dari member aku Jaja. Hehehehe... dalam ngantuk2 tuh tersenyum aku baca msg dia. Ingat gak cik jaja nih kat aku. Punye la susah nak dapat contact dari dia, nak contact dia...last2 dia ingat gak besday aku. Ahaksss!!! Tu la dia antara besfren aku dalam idop nih. Cik Haliza.

Esok rasa cam nak belanja Mummy, MT ngan Dina skali tapi tatau nak gi mana. Mana yg best ek? Kang aku buat reservation kat tempat yg gempak2 kang...ade kena basuh pinggan! Hahahahhaa...tak cukup duit nak bayo kang! Hahahaha.. Reserve seat kat Food Court KLCC jek la. Hahahahaha.. orait la tuh! Hmmmmm... agaknye ade cake tak esok ek? Dah lama aku tak nyambut birthday dengan kewujudan sebuah cake special for me. Masa kecik2 dulu dari umur setahun sampai 8 ke 9 tahun gituh...mesti ade cake berbentuk nombor mengikut umur aku. Hehehehe.. Ade lagi gambar2nye kat umah. This year dah takleh aaaa...sbb dah ade 2 number!! Mahal la nak tempah...lagipun tak terlarat nak makan! kalau number 2 jek takpe...ini 22. Hahahahahaha... nanti kena kasik kat jiran2 lak.. Malu aku...
Ok ler...tatau nak buat ape. Surf jap aaa...kang kalo dah serious nye sangap...tulis la blog balik! Hahahahahah.. ok chow bebeh!