Tuesday, May 18, 2004 0 Comments A+ a-

Huaaaaaaaahuaaaaaaahuaaaaaaa....

Agak menyampah dengan keadaan computer saya sekarang ini. Kemungkinan begitu banyak cacing telah hidup didalamnya. Dah la music takleh main, ade lak pop-up menda2 ntah ape2 pastu slow nak mati!!! Cipan betul laaaaa... nyusahkan idop aku!!!!

AaAaAaAaAaAa.... Uhuk uhuk uhuk... adelah jiwa ini kurang senang apabila nak save kerja mengambil masa yg lama, dan adelah program itu "hang" setiap kali. EeeeeeeEeeeee... Kesabaran aku telah diuji. Tu la ko pompuan.... dulu masa baru2 pc jadik bengong takmoh hanto masuk bengkel... dah 2-3 minggu lepas tu bila dah teruk macam nih baru ler nak mengamok. Padan muka ko!!! Ahahahahahahahahaaaa...

Sementara aku menulis nih tiba2 ade pop-up message untuk aku darik cik Dahlia kita. Nampak gayanya, IE dia telah setkan home kepada satu restricted website. Ahem... apa komen lu beb? Dan Sophos pada komputer cik Dahlia pun takleh start... jadi.. kita berdua mempunyai masalah dengan komputer.

Bolehkan jika saya mengatakan yg saya tak suka pada komputer dan teknologi? Ahahahahha..