Wednesday, May 26, 2004 0 Comments A+ a-

I woke up last night finding myself talking on the phone. *Hmmmmm....* Same person who likes to call me in the middle of the night. A bit of a psycho. *LOL*

Kali ni dia call lain macam plak. Macam best cakap ngan dia. *selalunya mmg tak best pun!* Dia macam.... ceria... tak berahsia sangat dah... best aaa kira... Seperti biasa la bila datang saikonye dia akan ajak aku kuar jenjalan pepagi buta, dimana dia tahu yg aku akan bangun awal utk pegi kerja.

Puas dia pujuk ciput pun aku tak termakan. Lantakla... pastu last2 dia tanye aku ade boifren ke tak. Sebab kalau aku ade, katanya dia tak kan kacau aku lagi dah seumur hidup dia. And dalam ke-mamai-an aku pagi tadi, dapat jugak aku sense benda2 yg pelik. Sepanjang aku kenal dia, dia tak pernah pedulik aku ade bf atau husband sekali pun... dia tetap nak suruh aku buat ikut suka dia gak. *Dah lama sgt kenal dah tau dah taktik dia* So I asked him kalau dia ade girlfren. Dan akhirnya dia mengaku!!

Huh... dah ade girlfren pun masih nak nyibuk dalam idup aku wat pe? tak habis2 mengajak aku keluar berpoya2. Cis... tak tau ke aku dalam proses nak berubah sekarang nih? Pastu ade ke dia kata gf dia tak best dan tak kesah kalau dia kuar ngan aku? Eeeeee...geram la pulak aku dengan mamat sorang nih. Tapi I wonder...sape la gerangan perempuan itu? Hehehehe.. dia kata bukan satu college ngan dia... maybe satu company kot.. Oh well, lantak dia la...

So as usual, the phone call ended up with us being really mad at each other... macam budak kecik betul la! *I just hate him coz dia kejut aku tido!* Tapi I can't help but smile to the fact that he's more open now than before. :D