Monday, May 24, 2004 0 Comments A+ a-

Akan ditubuhkan satu lagi company under company yg sedang aku bekerja under skarang nih.. Aku dan rakan2 karib aku di pejabat ini kemungkinan besar akan di transfer kan ke sana. Ditugaskan untuk meng-enhance project yg akan launch tak lama lagi nih. *dah brape puluh ribu kali cakap nak launch tak gak... hmmmm* Tujuannye adelah untuk menjual kepada company2 lain, termasuk yg berada di luar negara *cadangnye la* Akhirnya ada juga berita gembira untuk aku.. finally I have something to look forward to. Walau macam mana pun... mengikut pengalaman aku dan rakan2 disini, apa yg diperkatakan tidak perlu lah di ambil berat sangat. Bukan niat kami untuk menjadi agak kurang ajar, tapi sesungguhnya apa yg telah dibincangkan dan diterangkan tidak pernah menjadi sebelum ini, kecuali ia datang dari mulut bapanya. Jadi, aku hanya menyimpan harapan aku yg tidak lah setinggi mana untuk company baru ini. Menjadi la hendaknya.