Friday, May 20, 2005 0 Comments A+ a-

Aku geli dengan lipas. Aku juga takut dengan lipas. Walaupun ianya beribu2 kali ganda lebih kecil dari aku. Apekah sebenarnye fungsi lipas dalam kehidupan seharian kita ye? Aku mengambil masa lebih kurang 1/2 jam untuk membunuh seekor lipas. Ini kerana aku terpaksa memberanikan diri sebelum melakukan pembunuhan. Sampai bilerkah agaknye aku nak rasa takut macam ni eh?

~~~~~~~~~~~~~~

Semalam balik ofis kol 8pm. Semalam juga adalah hari yg agak baik bagi aku, considering I was very cranky for the last 2 weeks or so. I was hoping today would be better. Better camne? Aku harap harinih aku dapat la chat kejap. Malang skali dia lak tak kuar2 dari bilik dari tadi. Biler dia kuar, org disana pulak tak online. Hish. Sebaik la org disana tu call tadi. Ade la bahan nak dibuat berangan time sangap2 wat keje nih. Hehehe.

Eh...Star Wars III : Revenge of the Sith dah start semalam. Lin tak dapat book tiket dari Starbucks plak. Aku try book online kat TGV ngan GSC tapi dah takde. Yg ada pun pukul 1.30am. Takpela, gi tgk lambat sket. Cuma nak dapatkan bekas air ngan bekas popcorn kat TGV tu je. Itupun kalau ada, macam LOTR & Spiderman tu. Have to go see the movie la!