Monday, May 30, 2005 0 Comments A+ a-

Hmmm...ade ape kat Seremban eh? Aku tau takde pape...tapi aku pegi jugak. Oh well..maaf la Cik Anom, tapi aku dah pegi dulu. Hehehehe..
Mummy ngan MT agak marah gak la pasal aku tetiba je dah ada kat Seremban sorang2 lak tu. Nasib baik Nur selamatkan kadaan time tu pasal tetiba Mummy cam happy2 je sebab Nur lulus exam haritu. Dan sebaik jugak aku sempat sampaikan diri kat rumah Fizah sebelum Mummy called to check up on me again malam tu. Hehehehe..
Hari Ahad mmg giler ngantok aaa. Pastu nasib baik lagi. Pasal cikgu2 aku tu cam tetau je..diaorg dok soal jawab lak dalam kelas. Baru la segar sket mata aku.
Malam tadi lepas Muza call aku terus masuk tido. Qadha' tido malam Sabtu. Hehehe.. Pagi tadi bangun siap mimpi kena sergah kat rumah dengan MT. Hishhh..banyak sangat rahsia ke aku nih? Aku rasa sumernye aku dah citerkan kat Mummy ngan MT. Mana ada tertinggal? Hmmmm..??