Friday, May 27, 2005 0 Comments A+ a-

Kengkadang aku pikir... aku nih betul ke tak? Seminit aku happy, satgi aku bleh masam mencuka plak. Hishhh.. Tak paham betul la aku.

Scabbers : Bleh ke aku tak paham diri aku sendiri?

Wormtail : Ntah la eh..bleh kot. Engko nih pehal?

Scabbers : Hishh..mana la aku tau apsal. Pening nih tau. Pening!!

Adekah ape yg aku alamni ni normal? Kalau tak normal...apekah uubatnya?

Banyak sangat ke menda dalam pala otak aku yg aku kena selesaikan?
~Tak kot.
Aku nih Prime Minister ke sampai nak kena pikir macam2 benda?
~Jauh skali la!
Ade baby cacing dalam perut aku nih yg menendang ke?
~Tak plak.
Bleh tak aku blame PMS?
~Boleh aje la.

Masalah emosi kurang stabil. Dari dulu sampai sekarang tak abih2 lagi.
Ape benda masalah aku nih??!!! Tensen plak dah dengan diri sendiri. Pagi tadi masih dok berangan2 lagi..sampai ke tengah hari happy je aku. Tetiba dah kol 3 aku punya mood terus jatuh macam dari tingakt 89 ke ground floor. Nak senyum pun susah. Nak angkat mulut bercakap pun takmoh. Nak bersosial dengan bebudak ofis lagi la malas. Ape kena nih? Masalah betul la aku nih. Ape ni? Ape?!

Image hosted by Photobucket.com