Tuesday, May 03, 2005 0 Comments A+ a-

Macam jet-lag plak balik PD nih. Huhuhuh.. woke up at 7.10 this morning! But managed to get out of the house by 7.30.

PD was ok. Cancelled our reservation at Marina World, coz it's too far away from the beach. Sipi2 je lagi nak dok kat Ancasa AllSuites. Tapi fikir balik duit, cari lain. Dapat simple 2-room apartment kat Sri Bulan Resort, next to Ancasa. Very near to the beach. Ada pool, tapi takde cafe. Hahaha. Price was affordable since kiteorg split 3. Masuk2 je rumah, masing2 melayan perasaan ngantok. Kol 3 lebih baru bangun, itupun pasal Lan call kata nak dtg. Dia sampai je kiteorg pegi beach. Fizah and Herry je mandi..aku ngan Lan melantak burger kat kedai. Huhuhuh.. *Sejak saat ni la aku cam takbleh bau burger Ramly. Mesti rasa teringin*

Pastu jalan2 tepi beach sambil tgk2 baju...Herry nak beli baju ape benda ntah. Aku ingat nak beli shorts, tapi malas la plak. Beli yg 5hengget lagi best. Ahaks.. Then balik hotel, Fizah ngan Herry masuk kolam. Aku dok rendam2 kaki je kat tepi. Sumer Lan nye pasal la.. aku soh beli shorts takmoh.. pastu soh aku mandi skali ngan diaorg. Bihtu? Takkan aku nak tinggalkan dia sorang2 kebosanan kat tepi? Dah la dia dtg nak jumpa aku... Hehehehe..

Mlm pegi makan ikan bakar kat PD town. Servis punye la lambat, pasal tak cukup kakitangan...tapi customer punye la ramai tak berenti2 masuk. Yg tak best nya, by the time makanan sampai, perut aku dah masuk angin. I only ate 1 udang, pari aku Lan habiskan, ikan Fizah aku rasa secubit. Dah. Sekian dinner aku. Caye tak? Perut beso camni takat tu je yg aku sumbat? Perghh...ruginye!! Balik dari dinner, pegi jalan2 kat tepi pantai. Herry ngan Lan jalan sket punye laju! Dahtu menonong je, tak tgk pun yg aku ngan Fizah dah terdampar separuh jalan...tak larat. Hehehehe.. Pastu duduk2 sambil dengar orang berkaraoke..last2 patah balik hotel. Masuk2 je hotel Fizah ngan Herry terus masuk bilik tido. Aku sembang2 ngan Lan sambil tgk tv siaran ntah ape2.. pastu dlm kol 2 lebih dia balik.

Pagi tu kiteorg pegi breakfast kat tepi pantai, pastu cek-out kol 12. On the way back singgah jap kat public beach tu nak carik baju Herry. Last2 dapat gak kaler oren! Sesuai dipakai dengan Pallas merah. Huhuhuh.. Pastu beransur pulang. Belum kol 2 dah sampai KL balik. Hahaha. Pendek sungguh percutian kami. Aku balik umah terus tido. Hahahaha..

Kesimpulan dari percutian ini.. aku ingin mengatakan bahawa "menyesal kemudian tiada gunanya" :P