Thursday, September 15, 2005 0 Comments A+ a-

Harini penuh dengan senyuman..

Bangun pagi tak lambat - senyum
Jumpa Dahlia & Omar kat Putra - senyum x2
Masuk ofis, check offline message - senyum over!!
Boss masuk lambat sket - senyum
Surf the net tanpa melakukan sebarang kerja sepanjang pagi - senyum (pasal menahan gelak baca blog2 lucu)
Telefon Mummy & Makton time lunch - senyum x2
Chat ngan Anom - senyum
Surf Friendster - senyum over lagik!!
Buat kerja - senyum
Type something kat Blogger (current action) - senyum

Harap anda semua pun gembira dan senang hati seperti saya. Oh, mungkin juga saya jadi begini kerana memikirkan bahawa harini adalah hari terakhir saya bekerja untuk minggu ini. Esok serta next Monday, I'll be on leave. Yeay! Seronoknya balik kampung!! Tambahan lagi.. 'penyakit' yg aku katakan itu tak dtg. I'm over it already! Yeay!! Tambah lagi satu... aku ni mmg kuat berangan. Pasal tu la aku senyum jek dari pagi. Hehehehe.. Harap2 senyuman ini berkekalan sehingga aku menjejakkan kaki keluar dari ofis ini. Ahaks!!

:)