Friday, September 09, 2005 0 Comments A+ a-

The last two days was hectic. Very de long story one... but no need to elaborate further la. Malas lak nak tulis pepanjang. Until 4p.m today dapat la aku rest kejap..memandangkan testing sedang dijalankan.

Walaupun dalam keadaan sibuk, marah, bengang dan sebagainya.. aku rasa cam happy2 je sebenarnya. Sepertimana yg telah dilakonkan dalam post sebelum ni, Wormtail dah takde. Semuanya berpunca dari mimpi aku tentang si dia yg berada di JB. Sepatutnya aku berasa sedih...tapi pasal ape gaknye rasa happy plak.

Saat ini aku rasa tenang...aman...damai.. seronok sekali. Tapi tunggu aje la kol 4 karang. Aku dapat rasakan semuanya akan berakhir. Ekekekeke... Oleh itu, dikesmpatan ini, ingin aku menconteng ape2 aje la kat ruang yg telah disediakan oleh Encik Blogger nih.

Last night Mummy sms... tanya kalau aku dah sampai rumah. I said yes, and told Mummy that I'm cooking for dinner. Hahahaha.. amik kau kena gelak ngan Manji skali. Yela, haritu Mummy terpecahkan telur yg tinggal 4 bijik tu. Few months ago aku sendiri pecahkan sekali 8 bijik! Haritu Mummy nak gantikan balik tapi I said no need. Nanti aku pi beli sendiri. Sampai skang tak timbul2 telur dalam ais-box aku tuh. Ekekekek.. I told Mummy kedai jauh. Padahal!! Merangkak ke...mengesot ke.. tak sampai 5 minit dah sampai kedai runcit. Kalau berjalan kaki dengan normal, 5 minit tu dah siap pegi kedai, beli telur, bayar, balik umah dah pun. Hahahhaha.

Aiyoh...dah nak kol 4 la pulak. Ok la. Sambil2 layan Lan...nak menyiapkan kerja lagik for another testing next week. Jaja's sleeping over this weekend..so my weekend won't be that bad. Ade geng...ape lagik!! Hehehehe..

Later! :)