Monday, September 12, 2005 0 Comments A+ a-

Spent the weekend with Jaja, my buddy since Standard 3 in Muar. Heheheh...tak prasan lak dah berkurun aku kenal si Jaja nih. Last2 ofis kiteorg pun sebelah-menyebelah je. Hmmm... most of the time kiteorg dok terperap aje dalam rumah, tengok vcd Full House sambil tido. Hehehehehe... Lepas tido, bangun, masak air, makan biskut Jacob's cicah air Milo. Oh yes, our hair color are now red copper. Somethig like that lah * mengikut kata kotak Nutrisse * Si Jaja ni la..tetiba jek datang giler nye nak kaler kan rambut. Aku on aje la..memandangkan rambut aku pun kalernye dah tinggal kat ujung2 aje. She gave me 1/2 the bottle but I think lebih kot.. pasal dia takmau terang sgt. Bagi aku, biar lah rambut dia terang...pasal dia pakai tudung. Bukannya orang nampak. Sendiri nampak dah ler..bagi puas hati. Hehehehe..

Anyway, weekend dah over dah pun skang ni. Smalam pegi class. My Indian teacher asked me whether I'm a Malay, Sabahan or Sarawakian! Ekekekeke.. Said I look kinda different. Ahakss.. I like her already! Aku tak suke betul kalau orang kata aku sama je ngan pompuan2 lain. Hishhh...penat aku jadik diri aku sendiri, diaorg nak kata sama?! Tak kuasa aku! Oleh itu, aku bertekad utk belajar bersungguh2 utk subject tu * dan yg lelain juga * pasal cikgu tu kata aku lain. Ekekekeke...

Ok la.. can't wait for Thursday to come. I will be having a long weekend. Yeay!