Monday, September 05, 2005 0 Comments A+ a-

Haritu I wrote that I am one sick person. Today, I really am sick. Sore throat on Friday dibawa kehadapan sehingga early this morning, suara tak kuar. Pompuan melayu terakhir pun suara lebih kuat dari aku harinih. Hidung asyik la nak bersin...tapi tak jadi2. Pala pusing. Smalam dah amik sebijik Panadol, thanks to Manji & Bik Muna. Malam tadi tido macam tak pernah tido! Padahal balik shopping smalam dah tido dah. Biar lah. Harap2nya by tomorrow semuanya dah ok.

~ Happy Birthday Fizah! ~

Weekend kali ni best. Walaupun tahap kesihatan kurang memuaskan, namun aku join Mak, Makton, Bik Muna, Nur, Mung & Nurin shopping kain kat Masjid India. Wah wah...syoknya. Aku dapat 4 helai kain, semuanya Mak yg belanja. Huhuhuhu... Pantang aku tunjuk, itulah yg Mak bargain dan dapatkan utk aku. Ekekekek.. *Thank You, Mak*

Eh ok la. Tak laratnye......................................................... Bye.