Wednesday, October 05, 2005 0 Comments A+ a-

Apesal la aku ni susah sgt? Nak call takut, nak sms segan, nak jumpa of course takleh la...ketiadaan masa dan duit. Sepertimana yg telah aku katakan kepada Dahlia tadi..kan senang kalau dia dok kat KL. Ceruk mana skalipun dalam KL sure bleh jumpa kalau ada benda penting yg nak dibicarakan.

It's already 9.30am. I think I'm gonna top-up and give him a call. Kalau ade ape2 jadik sape yg susah? Aku jugak. Kalau takde ape2 jadik sape yg bengang? Aku jugak. Semuanya aku. Hidup aku sendiri tunggang-langgang dia tak pikir. Eeeee...first day puasa nih. Pagi2 hari lagik nih. Aku dah ala2 nak marah.

Pesal nih? Biler citer pasal dia jek aku rasa gerammmmm aje. Nak marah aje rasanya. Ade aje benda yg tak kena. Aku saikokan diri aku heavy sgt ke? Biler aku tepon nak marah..last2 tak jadik. Pastu aku bengang. Pastu aku membebel macam sekarang ni la.

Isk..sape la plak tepon aku tapi takmoh cakap tuh? No. macam area2 IMU/Bukit Jalil. Ape jadahnye org kat sana nak call aku? Eeee...pagi2 hari dah buat aku tak senang tau! Dah. Fine. Nak gi tambah nilai. Tak senang aku nak wat keje tau!!!

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...dugaan 1st day puasa betul la. Sabo Scab, sabo... Kuatkan iman mu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ahahahahaha...kan dah kata dahhh... confirm tak jadik marah punyeee... Hahahahaha.. Aku ni separuh tak betul la aku rasa. Cikgu VB kata: programmer separuh manusia, separuh mesin. Aku rasa sebelah mesin aku lambat, tapi sebelah manusia aku cam kurang waras.