Wednesday, October 19, 2005 0 Comments A+ a-

My nose and fingers are numb. I feel like I'm working in an igloo. Shejuknyeee..!! Ni baru hari Rabu. Sampai je Jumaat dah rasa macam nak demam.

Eh ya la...forgot to note here that I am now no longer wearing my Slipar Jepun to work. Saya seorang wanita, oleh itu saya memakai kasut wanita untuk ke kerja. Finally I found a nice pair of sandals. Actually, it's cheap. Pasal tu la aku angkut. Hehehehe. And as usual, wearing kasut perempuan, ade je aku nak complain. Pertama skali..bunyik dia. Why in the world kasut2 cenggini kena ada sound?? Aiyohhh....cannot tahan the noise la. Nasib baik yg ni..the sound is not as loud as those slippers yg..isk susah la aku nak explain in words. Lenkali je la. Kalau kat Masjid Jamek pagi2 nak turun tangga tu..bunyik punye la nyaring! Tak sangka I'm one of the contributors. Hahahah. Lagi satu..aku ni dah ler tak biasa pakai kasut2 cenggini.. biler aku pakai, aku jalan dengan terkedek2 la. Turun tangga pun slow, takut terslip. Aduh...perempuan la weiii.. mana leh tahan!!

Hahahahaha... takpe la. Aku sedang belajor2 nih nak jadik pompuan. Harus sabar dan tabah menempuh dugaan. Har har har.

Dahla. Lapor. Chow.