Thursday, October 20, 2005 0 Comments A+ a-

Sape sangka dah nak raya ek? There will be a Majlis Berbuka Puasa @ Office on the 24th, and I thought 24 tu 2 minggu lagi. Cik Mai lah yg mengembalikan lamunan aku yesterday, as we were in the lrt heading back home. Pastu baru aku menggelabah. That means I have less than 1 week to prepare for Raya. Ekekeke..macam la aku raya kat KL. No Way!! I'll be driving home with Dina on the 27th. Time tu dah gaji.. hmmm...maybe I'll stop by Melaka to do some shopping. Ekekekek.. Macam last year, I went back with Dina and Nurin. Before we head back to Muar, shopping KL dulu.. then stop Melaka (Jusco + MP) then baru je jejak Bandar Muar, Makton called suruh stop kat pasar ramadhan beli air nak berbuka. Finally we reached home around 7pm. Just in time for buka puasa. Kereta ku yg comel itu sudah sarat dengan barang2. Ngeh ngeh ngeh...

Excited citer pasal raya...puasa tak habis lagi. The most embarressing thing happened just now. At least, most embarressing for this month la. Sekarang ni, waktu bulan mengambang bagi saya. As I was hiving a drink..and my friend was eating.. in my other friend's office.. suddenly Boss came in!! Perghh...giler tak hengattt punya malu. Pasalnya boss tu lelaki. Aduhai... malu malu malu malu malu MALU!!! If there's an award for most embarressing and most awkward moment at the office...that would be it.

I happen to have a few embarressing cases. There's one time seluar jeans aku koyak when I was on a date kat MidValley. Although aku tak sedar bile benda itu berlaku, namun I can't help to rasa malu mengenangkan aktiviti aku kat MidValley tu, not knowing my pants dah terkoyak. Wonder how many people have seen my undies la ek? Sebaik cun. Kalo koyak2 harus aku tukar identiti terus.*LOL*

Then there's this time where my shirt was unbuttoned in front of my ever-so-cute classmate, Khairil. Padanlah mamat tu dengan innocent nya berpaling ke tempat lain tatkala aku tunduk meletakkan barang didepannya. Time aku masuk toilet lepas tu baru aku ternampak butang tu tak kena. Aisehhh...butang tu pulak tepat pada sasaran. Tergelak aku dalam toilet, kakak2 sekeliling aku semua pandang ngan muka confuse je. *LOL*

Skali tu time wedding Fizah, I was wearing this new heels of mine. Tiba2 sedang aku berjalan dengan lajunya dibawah cahaya matahari utk menuju ke kereta pengantin, kaki aku terkeluar dari kasut! Nasib baik aku ni seimbang...takde la aku jatuh cam nangka busuk di atas jalan raya itu. Malunya aku diperhatikan oleh sedara-mara pengantin dan juga tetamu. The same thing happened, 2nd time, a few months back when I was walking towards the LRT. Kaki terkeluar dari kasut yg sama. Tiba2 je aku rasa tanah. It was embarressing for me to have to stop di tepi jalan utk membetulkan kembali posisi, sambil diperhatikan orang yg lalu-lalang dan juga org yg sedang menunggu LRT. *Remind me again why I hate wearing heels to work*

Eh ok la...meleret plak aku ni. Bebaik tgh citer pasal Raya, Puasa.. sampai lak ke embarressing moments. Dah dah.. nak sambung wat keje.