Thursday, November 10, 2005 0 Comments A+ a-

At the moment aku tgh suke mendengo lagu2 Indon. Tangkap syiok sama itu Radja la. Sumer Nur punye pasal. Sape la suruh dengokan gua lagu Ta'kan Melupakanmu tu? Hehehehe.. Pastu masa aku chatting time cuti raya haritu, ada sorang mamat ni kasik lagu Tulus & Jujur (Radja) kat aku. Dah la tak kenal tetiba nak suruh aku jadi gf dia? Biler aku tak cakap siap nak merajuk2 ngan aku. YUCK!!!! Gelinye aku... siot je kan orang2 kat internet skang ni? Baru sesaat chatting dah jadi macam2. Tapi ape pun aku suka lagu2 yg dia send tu. Thank u, brader! Hehehehe. Kalau aku dah suka lagu tu, aku mesti nak carik lyrics dia. Best giler menyanyi2 nih. Next year aku nak gi audition AF4 la. Takpun MI. *LOL*

Oh tetiba citer pasal lagu..aku teringat kat lagu Dewa - Pupus yg aku sangat suka tu. Pasal ape aku suka? Pasal cam kena je kat aku. Sedih kan hidup ini? Ekekekeke.. Tapi time raya haritu aku tengok la Dari Studio 1 Mawi. Dia nyanyi lagu tu dengan Yazer!! Aduhhh...jatuh hati, jatuh cinta, jatuh tergolek2 aku tgk diaorg nyanyi. satu pasal aku suka Yazer...dia hensem. Dua pasal aku suka lagu pupus. Mawi tu... ermm...ok la aku suka gak dia kot.

Aku rasa cam nak pegi Indon la plak. Jom kite cuti2 ke sana! * Tapi nak pakai duit yg datang dari mana ekkk?? *

Takkan Melupakanmu
Radja

oh terindah, lagu yg terindah
sengaja aku cipta untukmu yg terindah
semoga dapat meluluhkan segala keraguan
semoga menghancurkan kerasnya batu prasangka

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah

aku tak ingin mengingkar janji
tak ingin menjadi duri
tak ingin menjadi api cinta yg membara

rebahlah kau di pelukku
lepaskan resahmu
bebaskan jiwamu
dari prasangka-prasangka burukmu
dari kerasnya batu curiga

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah

senyuman melati
sambutlah mentari
raihlah cintamu
hari ini

aku takkan melupakanmu
takkan meninggalkanmu
takkan menduakan cintamu, ku bersumpah